ویژه برنامه تکریم سادات هم زمان با عید غدیر اجرا می شود 
ویژه برنامه تکریم سادات هم زمان با عید غدیر اجرا می شود 

ویژه برنامه تکریم سادات هم زمان با عید غدیر اجرا می شود 

محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر تکریم سادات است و در همین راستا قصد داریم به دیدار حجت الاسلام سید رسول حسینی امام جماعت مسجد رفته و از ایشان تجلیل کنیم.
شناسه خبر : 1079985 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر تکریم سادات است و در همین راستا قصد داریم به دیدار حجت الاسلام سید رسول حسینی امام جماعت مسجد رفته و از ایشان تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: حضور در گلزار شهدای شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه غدیر یکی دیگر از برنامه های ویژه بزرگداشت این عید فرخنده است.


وی بیان کرد: همچنین قرار است هم زمان با عید غدیر جشن برگزار کنیم این جشن به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند از طریق اینستاگرام بیننده این جشن باشند.


جبالبارزی ابراز کرد: دعوت از یک کارشناس دین و سخنرانی در خصوص غدیر و اهمیت بزرگداشت این عید و نیز اجرای نمایش و مولودی از برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: برگزاری ۳ مسابقه مجازی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است یکی از این مسابقات، مسابقه نقاشی غدیر ویژه گروه سنی کودکان و مسابقه کتابخوانی غدیر نیز ویژه گروه سنی نوجوانان است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز مسابقه خطبه خوانی ویژه گروه سنی بزرگسال نیز اجرا می شود و در عید غدیر نیز به برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا می شود.


جبالبارزی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و راه اندازی کاروان شادی همراه با برنامه های متنوع نیز از ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: کاروان پیاده روی نیز در روز عید غدیر با حمل پرچم یا علی مسیر چهار راه مسجد جامع تا شهدا گمنام‌ را طی می کنند.


وی بیان کرد: آذین بندی مسجد و محله های همجوار و نصب پرچم یا علی بر گنبد مسجد از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت عید غدیر است.


جبالبارزی ابراز کرد: همچنین هم زمان با این عید فرخنده طرح اطعام علوی برگزار می شود و در راستای اجرای این طرح تعداد ۱۱۰ پرس غذای نذری پخت شده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: طرح توزیع گوشت قربانی نیز هم زمان با عید غدیر اجرا می شود و بر همین اساس گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان  محله مسجد توزیع می شود.


وی یادآور شد: ابتدای دهه امامت و ولایت و هم زمان با عید قربان نیز طرح توزیع گوشت قربانی با هدف دستگیری از نیازمندان محله مسجد اجرا شد.

پایان پیام/ 586